.

Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015

Γεωργία Λάττα

Η Γεωργία Λάττα αποφοίτησε από το Τμήμα Προσχολικής Αγωγής κι Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Εξειδικεύτηκε στα M.M.E, έλαβε δίπλωμα Μοντεσσοριανής Παιδαγωγού, μετεκπαιδεύτηκε στην Ειδική Αγωγή και δίδαξε στα Δ.Ι.Ε.Κ. Θεσσαλονίκης, στην ειδικότητα Προσχολικής Αγωγής, Δραστηριοτήτων Δημιουργίας κι Έκφρασης, καθώς και στην ιδιωτική εκπαίδευση, εφαρμόζοντας το μοντεσσοριανό μοντέλο διδασκαλίας. Ασχολήθηκε με το θέατρο σκιών και τη μουσική. Από το 2001 υπηρετεί στη δημόσια εκπαίδευση. Zει με την οικογένειά της στη Θεσσαλονίκη κι ασχολείται με τη συγγραφή βιβλίων που απευθύνονται σε παιδιά κι εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.





Εργογραφία

Ευχαριστώ, συγνώμη, σ' αγαπώ

Δεν το 'κανα εγώ!

Δικό μου είναι!

Θα μου μάθεις να πετάω;

Μια μαμά σαν τη δική μου

Δε σ' έχω φίλη!

Θέλω να γίνω δέντρο

Βρες τη γαλάζια πεταλούδα!

Όταν το 7 συνάντησε το 10

Ζει, σ' αυτά που σου άφησε για να τον θυμάσαι

Μη μαλώνετε, με πληγώνετε

Αυτή άρχισε πρώτη!

Θέλω να με αγαπήσουν κι άλλοι!

Με τους μήνες συντροφιά, ζωντανεύω τα παλιά (σε συνεργασία με τον κ.Θεοχάρη Προβατάκη) Δραστηριότητες - κατασκευές - παιχνίδια με αφορμή τη λαϊκή μας παράδοση ( Άνοιξη, α' και β' τόμος)

Με τους μήνες συντροφιά, ζωντανεύω τα παλιά - Φθινόπωρο (α' και β' τόμος - συμμετοχή)

Το δικό μας θέατρο (14 μουσικοκινητικές παραστάσεις για το καλοκαίρι), συλλογικό έργο

Το δικό μας θέατρο (14 μουσικοκινητικές παραστάσεις για τα Χριστούγεννα), συλλογικό έργο

Eκδόσεις Διάπλους
(Πηγή:http://www.deity.gr)